نوشتن را تجربه میکنیم.

وقتی یک همیشه خواننده ی درونگرا شروع به نوشتن میکند یعنی قرار است فاجعه رخ دهد.

نوشتن را تجربه میکنیم.

وقتی یک همیشه خواننده ی درونگرا شروع به نوشتن میکند یعنی قرار است فاجعه رخ دهد.

فقط پنج ماه تا آزادی!

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ق.ظ
این روزا به قدری خوددرگیرم که حتی نمیدونم باید چیکار کنم. تنها چیزایی که میدونم اینه که تو این یه هفته باید کارای ثبت نام کنکورو انجام بدم و از طرفی فقط پنج ماه تا کنکور دارم. این فقط پنج ماه هم ترسناکه هم ایده آل. یه کنکوری رو هم میترسونه و هم بهش امیدواری میده. 
از تابستون تا حالا نه ریاضی خوندم نه عربی. عربیو از همون اول قصد داشتم از بهمن تا عید بخونم و بعد عید دوره کنم. ریاضی بود که هیچ ایده ای نداشتم واسش. 
از ماهان پرسیدم که من چیکار کنم واسه ریاضی؟ یسری سرفصل بهم داد و گفت رو اینا کار کن و بشین سوالای کنکور این چندسال اخیر رو حل کن. به حرفش گوش کردم و الآن سوالای هشتاد و شیش تا نود و شیشو یکجا دارم. باشد که چهل درصد کنکورم را شامل شود.
واسه بقیه ی درسا نگرانی چندانی ندارم و حتی میتونم ادعا کنم امید من در کنکورن. 



  • Ro ja

نظرات (۱)

باور کن که من یادداشت هایی از 15 سال پیش دارم که عین این مطلبی است که شما نوشته ای. همین حرفها، همین دغدغه ها و همین تصورات از این 5 ماه و بعد از آن...

حالا 15 سال گذشته و من حاضرم 10 سال از بقیه عمرم کم بشه و یک ساعت برگردم به 15 سال پیش...

هیچ خبری در آینده نیست. 
پاسخ:
حال ما پر از دغدغه هاییه که آینده بهشون میخنده ولی خب به هر حال الان نمیتونم دغدغه ای جز این داشته باشم که. نمیتونم بشینم به این فکر کنم که چند سال دیگه این موقع در به در کارم ولی پیدا نمیشه. الان باید دغدغم کنکور باشه که بعدا بتونم برم دنبال کار و پیدا نشه و یاد این موقع بیفتم که وای چقد خوب بود یادش بخیر فقط به کنکور فکر میکردم! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی