نوشتن را تجربه میکنیم.

وقتی یک همیشه خواننده ی درونگرا شروع به نوشتن میکند یعنی قرار است فاجعه رخ دهد.

نوشتن را تجربه میکنیم.

وقتی یک همیشه خواننده ی درونگرا شروع به نوشتن میکند یعنی قرار است فاجعه رخ دهد.

خطر خطر است و فاطمه، فاطمه :|

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۷ ق.ظ
بعدها وقتی چهل ساله شدم قطعا وقتی دارم از جوونیام حرف میزنم از سال نود و شیش بعنوان بدترین سال زندگیم یاد میکنم. بد اینجا به معنی مهم ترینه. اینکه همه چی به همین روزا بستگی داره. به اینکه چقد تلاش کنم. به اینکه چقد کارای اضافه نکنم. به اینکه چقد انرژی مثبت باشم. اینکه چقد دلم آرامش بخواد. چقد دلیل شادی بودن بخوام. 
سال سختیه. بعدها وقتی یه خانوم چهل ساله م سال نود و شیشو سال پایان باز نامگذاری مبکنم یا حتی سال خطرناک. امیدها و آرزوها. 
بهرحال اولین اتفاق مهم زندگی قراره بیفته و موتور من برای این اولین تازه روشن شده. 
باشد که درس گرفته باشم. 
  • Ro ja

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی